فرم نظر سنجی نام و نام خانوادگی سهولت دسترسی و برقراری ارتباط با واحد خدمات پس از فروش* خوب متوسط ضعیف خیلی ضعیف اطلاع رسانی مناسب اخبار مختلف مرتبط با خدمات پس از فروش به مشتری* خوب متوسط ضعیف خیلی ضعیف مناسب بودن نحوه برخورد کارکنان واحد خدمات پس از فروش و ایجاد حس احترام متقابل* خوب متوسط ضعیف خیلی ضعیف پاسخگویی سریع و مناسب به درخواستهای مشتری توسط کارکنان واحد خدمات پس از فروش* خوب متوسط ضعیف خیلی ضعیف میزان تسلط، مهارت و دانش فنی کارشناس تعمیرگاه در ارائه خدمات پس از فروش از قبیل عیب یابی و تعمیر دستگاه* خوب متوسط ضعیف خیلی ضعیف میزان رضایت شماازهزینه های پرداختی نسبت به خدمات ارائه شده چقدر است؟* خوب متوسط ضعیف خیلی ضعیف آیا ایرادات ثبت شده به صورت کامل رفع گردید؟* خوب متوسط ضعیف خیلی ضعیف آیا پیشنهاد و یا انتقادی برای ارتقاء رضایتمندی مشتریان دارید؟