از سوی دیگر شرکت آیتین
یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت آیتین تراشه هوشمند برخورداری از کادری پیشرفته در زمینه تامین کالا، بازاریابی و فروش، خدمات پس از فروش و تست محصولات است. شرکت آیتین سعی در تامین و ارائه بالاترین کیفیت تجهیزات و عرضه خدمات پس از فروش و گارانتی نموده و جلب رضایت مشتریان در سه زمینه اساسی تامین کالاهایی با کیفیت به همراه قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش را اساس سیاست استراتژیک خود می داند.
از سوی دیگر شرکت آیتین تراشه هوشمند با تمرکز برروی ارائه خدمات پس از فروش از طریق واحد تست محصولات و گارانتی در دفتر مرکزی و همچنین دفاتر مراکز استان ها می کوشد تا نظر مشتریان شرکت را در بالاترین سطح رضایت مندی و دریافت خدمات ارائه شده جلب نماید و در این راه از برترین امکانات پیش رو استفاده می کند و خود را متعهد به ارتقاء و بازبینی مرتب آن می داند. پیرو همین راهبرد شرکت آیتین با برقراری ارتباطات وسیع و مستمر با مشتریان خود و انجام تحلیل آماری از بازخوردهای آنها ، روند خدمات پس از فروش را از یک تعامل ساده به شبکه ای گسترده از ارتباطات فرا شرکتی تبدیل نموده چرا که بر این باور است (مشتری راضی صاحب اصلی کسب و کار است).
تراشه هوشمند با تمرکز هدفمند بر روی ارائه خدمات پس از فروش از طریق واحد تست و گارانتی دفتر مرکزی و همچنین دفاتر مراکز استان ها می کوشد مشتریان شرکت را در بالاترین سطح رضایت مندی و دریافت خدمات نگه دارد و در این راه از برترین امکانات پیش رو استفاده می کند و خود را متعهد به ارتقاء و بازبینی مرتب آن می داند. پیرو همین راهبرد شرکت با برقراری ارتباطات وسیع و مستمر با مشتریان خود و انجام تحلیل آماری از بازخوردهای آنها روند خدمات پس از فروش را از یک تعامل ساده به شبکه ای گسترده از ارتباطات فرا شرکتی تبدیل نموده چرا که بر این باور است مشتریان راضی صاحبان اصلی کسب و کار است.