قطعات ارسالي به خدمات آیتین تراشه هوشمند مي بايست داراي شرايط زير باشد:

1- عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا
2- قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
3- عدم دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی
4-دارا بودن شماره سريال و عدم مخدوش بودن آن
5- عدم وجود آثار دستکاری بر روي قطعه
6- ارسال کارت گارانتی کالاهایی که برای آنها کارت صادر می شود.
7- استفاده از کارتهای گرافیک سری گیمینگ برای مصارف ماینینگ منجر به ابطال گارانتی می شود.
8- اگر از هارد و SSD های گارانتی آیتین تراشه هوشمند برای مصارف ماینینگ (استخراج ارزهای دیجیتالی) استفاده گردد ، گارانتی قطعه ابطال می گردد.
توجه: شركت آیتین تراشه هوشمند در مورد اطلاعات ذخيره شده در کالا مسئوليتي ندارد.

یو اس بی فلش و مموری کارت:

فلش ها و مموری های کوئین تک دارای گارانتی مادام العمر می باشد.

* تبصره: گارانتی مادام العمراز نظر قوانین بین الملل به معنای گارانتی کالا تا زمان تولید در کارخانه می باشد و در صورتی که تولید کالا متوقف شود کالا از شرایط گارانتی خارج می شود.

کالای بدون برچسب ضمانت و هلوگرام لیزری شرکت آیتین تراشه هوشمند و همچنین هولوگرام مخدوش یا پاره شامل گارانتی نمیشود.

اطلاعات ذخیره شده شامل گارانتی نمیباشد و مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، فقط و فقط بر عهده مشتری خواهد بود و شرکت ارائه دهنده خدمات مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد.

وجود هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری، بادکردگی، شکستگی پورت، تغییر شکل، زنگ زدکی، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق کالا را از گارانتی خارج می کند.

دست خوردگی و اقدام به تعمیر در خارج از مراکز خدمات پس از فروش شرکت آیتین تراشه هوشمند ختی بصورت جزیی، شامل گارانتی نمی باشد و بابت تعمیرات آن هرینه دریافت خواهد شد.

فلش هایی که چیپ ست آنها از بدنه ی فلش خارج شده اند فاقد گارانتی هستند.

تحویل و دریافت کالای معیوب از مراکز خدمات پس از فروش بر عهده صاحب کالا (مصرف کننده نهایی) می باشد.

اکسترنال/اینترنال هارد درایو – SSD:

SSD برند HP دارای ۲ سال گارانتی می باشد.

هارد درایوهای برندهای Seagate – WD – Toshiba – Transcend دارای ۲ سال گارانتی می باشد.

SSD و هارد درایو برند Queen Tech دارای ۲ سال گارانتی می باشد.

کالای بدون برچسب ضمانت و هلوگرام لیزری شرکت آیتین تراشه هوشمند و همچنین هولوگرام مخدوش یا پاره شامل گارانتی نمیشود.

اطلاعات ذخیره شده شامل گارانتی نمیباشد و مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، فقط و فقط بر عهده مشتری خواهد بود و شرکت ارائه دهنده خدمات مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد.

در پاره ای از موارد به دلیل خارجی بودن قطعات و مشکلات واردات، برای استفاده از خدمات یک الی دو ماه زمان نیاز است.

وجود هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری، بادکردگی، شکستگی پورت، تغییر شکل، زنگ زدکی، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق کالا را از گارانتی خارج می کند.

دست خوردگی و اقدام به تعمیر در خارج از مراکز خدمات پس از فروش شرکت آیتین تراشه هوشمند ختی بصورت جزیی، شامل گارانتی نمی باشد و بابت تعمیرات آن هرینه دریافت خواهد شد.

تحویل و دریافت کالای معیوب از مراکز خدمات پس از فروش بر عهده صاحب کالا (مصرف کننده نهایی) می باشد.

اگر بنا به تشخیص کارشناسان واحد خدمات پس از فروش شرکت، آسیب داخلی پورت هاردهای اکسترنال و SSD به دلیل حمل و نقل در حالت اتصال کابل تشخیص داده شود، قطعه معیوب از چرخه گارانتی خارج می شود و در صورت تعمیر هزینه آن اخذ خواهد شد و در غیر این صورت کالا به همان صورت به صاحب آن عودت داده خواهد شد.

پاور بانک:

SSD برند HP دارای ۲ سال گارانتی می باشد.

هارد درایوهای برندهای Seagate – WD – Toshiba – Transcend دارای ۲ سال گارانتی می باشد.

SSD و هارد درایو برند Queen Tech دارای ۲ سال گارانتی می باشد.

کالای بدون برچسب ضمانت و هلوگرام لیزری شرکت آیتین تراشه هوشمند و همچنین هولوگرام مخدوش یا پاره شامل گارانتی نمیشود.

اطلاعات ذخیره شده شامل گارانتی نمیباشد و مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، فقط و فقط بر عهده مشتری خواهد بود و شرکت ارائه دهنده خدمات مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد.

در پاره ای از موارد به دلیل خارجی بودن قطعات و مشکلات واردات، برای استفاده از خدمات یک الی دو ماه زمان نیاز است.

وجود هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری، بادکردگی، شکستگی پورت، تغییر شکل، زنگ زدکی، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق کالا را از گارانتی خارج می کند.

دست خوردگی و اقدام به تعمیر در خارج از مراکز خدمات پس از فروش شرکت آیتین تراشه هوشمند ختی بصورت جزیی، شامل گارانتی نمی باشد و بابت تعمیرات آن هرینه دریافت خواهد شد.

تحویل و دریافت کالای معیوب از مراکز خدمات پس از فروش بر عهده صاحب کالا (مصرف کننده نهایی) می باشد.

اگر بنا به تشخیص کارشناسان واحد خدمات پس از فروش شرکت، آسیب داخلی پورت هاردهای اکسترنال و SSD به دلیل حمل و نقل در حالت اتصال کابل تشخیص داده شود، قطعه معیوب از چرخه گارانتی خارج می شود و در صورت تعمیر هزینه آن اخذ خواهد شد و در غیر این صورت کالا به همان صورت به صاحب آن عودت داده خواهد شد.

هدست – هدفون – سپیکر:

هدست، هدفون و سپیکر برند Queen Tech دارای ۱ سال گارانتی می باشد.

کالای بدون برچسب ضمانت و هلوگرام لیزری شرکت آیتین تراشه هوشمند و همچنین هولوگرام مخدوش یا پاره شامل گارانتی نمیشود.

وجود هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری، بادکردگی، شکستگی پورت، تغییر شکل، زنگ زدکی، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، پارگی کابل و صدمات ناشی از اشتباهات کاربرکالا را از گارانتی خارج می کند.

دست خوردگی و اقدام به تعمیر در خارج از مراکز خدمات پس از فروش شرکت آیتین تراشه هوشمند حتی بصورت جزیی، شامل گارانتی نمی باشد و بابت تعمیرات آن هرینه دریافت خواهد شد.

تحویل و دریافت کالای معیوب از مراکز خدمات پس از فروش بر عهده صاحب کالا (مصرف کننده نهایی) می باشد.

سایر لوازم جانبی:

لوازم جانبی برند Queen Tech دارای ۱ سال گارانتی می باشد.

کالای بدون برچسب ضمانت و هلوگرام لیزری شرکت آیتین تراشه هوشمند و همچنین هولوگرام مخدوش یا پاره شامل گارانتی نمیشود.

وجود هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری، بادکردگی، شکستگی پورت، تغییر شکل، زنگ زدکی، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، پارگی کابل و صدمات ناشی از اشتباهات کاربرکالا را از گارانتی خارج می کند.

دست خوردگی و اقدام به تعمیر در خارج از مراکز خدمات پس از فروش شرکت آیتین تراشه هوشمند حتی بصورت جزیی، شامل گارانتی نمی باشد و بابت تعمیرات آن هرینه دریافت خواهد شد.

تحویل و دریافت کالای معیوب از مراکز خدمات پس از فروش بر عهده صاحب کالا (مصرف کننده نهایی) می باشد.